tisdag 1 maj 2012

Utomhus spa för oss vanliga :)

Äntligen fick jag min efterlängtade "badtunna".

Som jag har längtat, tjatat och pratat om detta.



Pappa som tycker om vissa av mina galna upptåg ville gärna hjälpa mig.
Å vi elda å elda å elda...



 Graderna smög uppåt, men solen ville inte gå och lägga sig.
Jag ville inte bada så länge inte natthimlens stjärnor ville göra mig sällskap.




Efter midnatt kunde jag äntligen krypa i, med plankor i botten för att inte bränna rumpen.
 Närmare en timme låg jag i badet, hur mysigt som helst.
Tänk va mycke som händer på himlen bara man tittar =)



Efter doppet fick jag gå in och duscha bort röklukten och skrubba bort kådan.
Men det var lätt värt det =D

Tack för badkaret Erik, du är välkommen hit på ett natt dopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar