Visar inlägg med etikett
#Erikshjälpen #Edsbyn #retro
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
#Erikshjälpen #Edsbyn #retro
.
Visa alla inlägg
onsdag 27 juni 2012
Sunk-morsa försöker va cool
Min vän AK messa:
"Det hänger en kjol på Erikshjälpen, åk å köp"
Hon vet att jag ogillar att köpa kläder men vet också vad jag gillar tydligen.
Så jag slog till.
PLUS en klänning.
115:- riksdaler. Vad tycks?!
Jag är apnöjd.
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)