måndag 28 november 2011

Jag har tatt mig vatten över skallen


Som vanligt ger jag mig in på större projekt än jag klarar av  ;(
Tok Emma var här och såg till att de hände en massa de första timmarna.
Sen tog tröttheten över, klockan va då ca 01:00.
Emma sov här.


Tanken var att överraska K som är i England, tada... ny städat hem och fint ommöblerat.
Känns som de går åt helvete.

Mamma kom hit och torkade en massa tårar och fyllde min magen med mat.
Maria med barn är nu här och erbjuder sig hjälpa mig och Emma är på väg.


Mitt i allt detta, tjafsar jag en 30 årig flickjänta med en man på 2 år 6 månader.
Moget Linda!!!!!

Jag frågade mamma om ögon kan ha huvudvärk, de känns som så.
Jag har gråtit så mycket.

Tack alla underbara människor som jag fått vara med i helgen <3
Jag ÄLSKAR er och ni är guld värda.

Tack Helena att du är min Jour <3

/VirvelVinden Linda

1 kommentar:

  1. Linda, vet du om att kroppen/själen kommer i obalans om man äter för mycke socker?

    Kram från Runa

    SvaraRadera