söndag 27 november 2011

Stay young, Go and dance

Tittar in i Facebooks "spåkula" och den säger "Döm inget innan du själv upplevt det"
Enligt mig har den mer kraft&Sanning än innehållet i Bill Gates portfölj!?

Jag kan inte släppa det.. meningen har greppat min hjärna lika bra som
Fågelbajs på motorhuven

Många som har åsikter om våran storstad
och stället som kallas Stureplan..

När jag flyttade hit hade jag fördomar.. men det var alltid "där" vi hamnade när vi gick ut..
Jag ändrade min synpunkt till att gillade det..
Och Nu fullständigt avgudar jag det!
Fördomar.. Nej, inget vinnande koncept!




/Sara

3 kommentarer:

  1. Vad är det du gillar då, undrar Edsby-tanten (och nej, inte med en kritisk röst, utan jag undrar - på riktigt)?

    SvaraRadera
  2. Det ska UllMarie ska jag tala om :D

    1. Dom kör GRYM musik!!
    2. fräscha lokaler
    3. sena öppettider ;)

    Det här med "stroppiga 08.."
    Absolut.. men finns även stroppiga "026, 0271..osv"
    Men det är inget man tänker på när man alltid
    går ut med ett bra gäng! Dvs mina vänner :D

    SvaraRadera