måndag 12 december 2011

Ljuset i min tillvaro nu... MUSIKHJÄLPEN




Här i länken nedan kan du lyssna på när jag pratade i Musikhjälpen förra året =)

I denna fina Minttu pälspung fick jag ihop ca 3000:- förra året
På några timmar på EIA's julbord & på Bonden.

När jag stod på ICA kändes de lite dumt att stå med en minttu pälspung, sen så fick jag inte plats med slantarna i den.

Drygt 5000:- skänkte ni då återigen på några timmar.

Sammanlagt över 8000:- gav ni förra året, de tror jag vi klår i år =)


Nu när Musikhjälpen förgyller min tillvaro finns de hopp om att jag kommer börja tidigare denna vecka. 

Sprid nu kunskap om Musikhjälpen och vad de sysslar med. 
Så jag får de lättare när jag kommer för att tigga slantar =)

Önska din musik via sms

Måndag 12 december 2011 kl 08:00  
Så här gör du:
Skicka ett SMS till 72 999 med belopp 50, 100 eller 200 + din låtönskning (låt, artist och ev motivering).

DET ÄR INTE TANKEN SOM RÄKNAS, 

DET ÄR HANDLINGEN!!!


/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar