måndag 5 december 2011

Sista barfota promenaden för i år?!?!!!

I helgen var de julbord för EIA Packet (skrivet med kärlek), vi var på Kungsholmen http://www.kungsholmen.net/

Mysigt som bara den, go mat och trevligt sällskap.
Jag höll på å glömma mitt VISA kort i bussen när vi var på väg till julbordet.
Väl tillbaks i bussen efter maten inser jag att jag glömt kvar kortet på fönsterbrädan inne i restaurangen.
Tar av mig klackskorna och rusar över bron in igen å där ligger de snällt och väntar på mig.



Det är alltid lika trevligt att åka buss =)

När vi kom till EIA hade jag så ont i tassarna att jag tyckte det var en smart idé att gå barfota till mellan festen som var hos Erik W på skidan.
Oj, oj, aj, aj, kallt, kallt.
Det var troligtvis årets sista barfota promenix.



Lite Mario Kart är aldrig fel.
Sammanhållningen på EIA är på topp.
Men man vet aldrig vad som pågår bakom ryggen på en.
Se bild nedan =D HA HA HA HA......



Kvällen avslutades i sängen men innan dess var vi på bonden.
Där lyckades jag till slut slarva bort mitt visakort på riktigt.

Snipp snapp snut? så va denna kväll slut =)

Tack för en skojsig kväll.

/Den fulla Vildängeln

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar